16 жовт. 2014
Федерація роботодавців України запускає проект інформаційної підтримки українських експортерів. У співпраці з BUSINESSEUROPE, організацією, яка представляє інтереси 41-єї національної бізнес-організації в 35-ти європейських країнах, ФРУ надаватиме на своєму сайті інформацію про основні правила ведення бізнесу в ЄС.
Європейський Союз – це найбільший у світі спільний ринок. Багато підприємців з України прагнуть експортувати свою продукцію до ЄС. Проте, іноді потенційним експортерам бракує інформації стосовно того, яким чином експортувати відповідно до правил та вимог Євросоюзу.
Для цього з 1-го листопада 2014 року на сайті ФРУ буде відкрита спеціальна рубрика. Крім інформаційної підтримки, зазначений ресурс буде допомагати у налагодженні партнерських відносин з відповідними бізнес-організаціями та партнерами в ЄС. На даний момент, увазі українського бізнесу, ФРУ пропонує корисну інформацію про принципи і правила ведення бізнесу в Європі, а також про правила і вимоги імпорту в ЄС.
1. Перейдіть за цим посиланням http://ec.europa.eu/taxation_customs/dds2/taric/quota_consultation.jsp?Lang=en
Ви отримаєте доступ до Бази даних для тарифних квот на веб-сайті EUROPA. База відображає баланс по кожній тарифній квоті, яку застосовують у даному році, а також застосовували минулого року. Сайт також містить деякі інші важливі відомості, зокрема, дату вичерпання конкретної тарифної квоти. Ця інформація постійно змінюється в результаті щоденних операцій.
2. Перейдіть за цим посиланням http://europa.eu/youreurope/business/index_en.htm
Ви отримаєте інформацію про принципи і правила ведення бізнесу в Європі, які стосуються: початку і розвитку бізнес-проектів, ПДВ і податків, торгівлі за кордоном, персоналу, вимог до товару, фінансових програм, державних закупівель, вимог до товару згідно еко-менеджменту.
3. Перейдіть за цим посиланням http://ec.europa.eu/trade/import-and-export-rules/import-into-eu/
Ви отримаєте інформацію про правила та вимоги імпорту в ЄС. У розділі експортної Служби підтримки можна знайти інформацію про доступ на європейський ринок, про тарифи і про переваги торгових договорів. Для допомоги експортерам Служба підтримки надає:
- Інформацію про вимоги для імпорту в країни ЄС, а також про внутрішні податки, що застосовуються до продукції;
- Інформацію про європейський преференційний режим імпорту в інтересах країн, що розвиваються;
- Дані з торгівлі для ЄС та його окремих держав-членів;
- Посилання на інші органи та міжнародні організації, які займаються торговими операціями і розвитком торгівлі;
- Можливість подати докладні інформаційні запити про реальні життєві ситуації, з якими стикаються експортери;
- У розділі також можна знайти інформацію про європейські антидемпінгові рішення і про Інтегровану систему управління ліцензіями (SIGL).
За допомогою цієї системи можна дізнатися рівень квот, застосовуваних в Європейському Союзі для імпорту одягу, взуття, сталевих і дерев'яних виробів. Інформація за квотами доступна в будь-який час.
4. Перейдіть за цим посиланням http://exporthelp.europa.eu/thdapp/AR_RU_pdf/DGTrade_EH_main_document_RU.pdf
Ви отримаєте доступ до інформації Служба підтримки експорту – он-лайн сервісу, який створений Європейською Комісією для того, щоб допомагати підприємствам з країн, які розвиваються і бажають отримувати безкоштовний доступ до інформації стосовно умов експорту до ЄС.
Служба підтримки експорту – це фактично Інтернет-ресурс, на якому в он-лайн режимі користувачі можуть знайти інформацію про умови торгівлі з ЄС, зокрема, стосовно діючих мит, преференційних торговельних угод, статистичних даних, інших специфічних вимог до продукції тощо.