Засоби масової інформації та їх вплив на корпоративну соціальну відповідальність вітчизняного бізнесу

22 трав. 2008

В Черкасах, 21 травня 2008 року, пройшов одноденний семінар-практикум для журналістів та редакторів міста та області: «ЗМІ та їх вплив на корпоративну соціальну відповідальність вітчизняного бізнесу».
 
Семінар був організований діловим виданням «Експерт» в партнерстві з Черкаською обласною організацією Національної Спілки журналістів України та Фондом Східна Європа за підтримки Компанії «Київстар». Він є ініціативою провідних ЗМІ в напрямку сприяння розвитку корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) українського бізнесу перед суспільством.
 
На першій сесії з лекціями та презентаціями про визначення поняття «корпоративна соціальна відповідальність», як головної соціальної концепції та ролі ЗМІ, як ефективного засобу комунікації між суспільством та компаніями виступили: Ендрю Вілсон, президент Фонду Східна Європа; Світлана Куц, президент Центру філантропії; Сергій Шуміхін, директор департаменту Конфедерації роботодавців України.
 
На другій сесії Марина Саприкіна (Центр розвитку корпоративної соціальної відповідальності) із застосуванням конкретних прикладів показала проблеми з якими стикаються ЗМІ і яким чином вони вибудовують свою соціальну відповідальність. А Яків Рогалін, директор Благодійного Фонду “Доброта”, провів майстер-клас для журналістів з соціальної відповідальності перед суспільством.
 
Семінар-практикум в Черкасах виявив велику зацікавленість серед журналістів та допоміг представникам мас-медіа отримати знання щодо корпоративної соціальної відповідальності та визначити роль ЗМІ, що безсумнівно буде сприяти налагодженню більш тісної співпраці ЗМІ та громадських організацій із бізнес структурами.