В Україні створено Федерацію роботодавців медійної галузі

12 жовт. 2012

КИЇВ, 12 жовтня. В Україні створено Федерацію роботодавців медійної галузі, яка об‘єднає та представлятиме інтереси власників кіно- та телерадіокомпаній, видавничих, рекламних, звукозаписувальних компаній, інформаційних агентств та компаній, що забезпечують діяльність інформаційних WEB-порталів.

Рішення про створення Федерації було прийнято у п’ятницю в Києві на установчому з‘їзді, в якому взяли участь делегати 17 регіональних організацій роботодавців у сфері телерадіомовлення, видавничої, рекламної та інформаційної діяльності.

Делегати з‘їзду обрали Головою Федерації роботодавців медійної галузі Заслуженого журналіста України, заступника Голови Федерації роботодавців України Ганну Безлюдну. До президії Федерації медійної галузі також увійшли президент Національної телекомпанії України Єгор Бенкендорф, президент Українського медіа холдингу Борис Ложкін, генеральний директор комунікаційного холдингу «Atlantic Group» Сергій Старицький та засновник інтернет-проекту «Прочерк» Сергій Томіленко. Генеральним директором організації було обрано Сергія Затулу.

«Федерація опікуватиметься соціально-економічними питаннями діяльності медійних компаній. Нашу роботу буде спрямовано на покращання фінансового становища компаній галузі. Для нас однаковою мірою важливо, щоби розвивались як телеканали, так і радіостанції, видавництва, інтернет-ЗМІ, рекламні агентства», – сказала Голова Федерації роботодавців медіагалузі Ганна Безлюдна. Вона відмітила, що сьогодні в законодавстві медіа не визначені як самостійна галузь економіки. «Ми повинні сформувати й зміцнити медіа як галузь, тоді з нами рахуватимуться. Медіа – це передовсім бізнес. Тільки економічно незалежні ЗМІ можуть бути по-справжньому вільними», – підкреслила Ганна Безлюдна.

Президент Українського медіа холдингу Борис Ложкін зауважив, що одним з пріоритетних напрямків діяльності Федерації повинно стати створення умов для розвитку ринку ЗМІ. «Важливо, щоб і підприємці, і влада розуміли, що медіа – це не просто культурний феномен, це є галузь, здатна приносити країні прибуток, створювати нові робочі місця», – підкреслив Борис Ложкін.

Сьогодні у списку 200 найбільших українських компаній фігурує лише одна медійна. Федерація роботодавців медійної галузі України повинна сприяти тому, щоб медійна галузь стала одним з рушіїв української економіки,  – визначили учасники з‘їзду.

Делегати з‘їзду підтримали приєднання Федерації роботодавців медійної галузі до Федерації роботодавців України, яка на сьогоднішній день об‘єднує близько 8,5 тисяч підприємств, що створюють 70% ВВП України.