Пріоритетом Федерації роботодавців медійної галузі в 2013 році стане захист національного виробника

24 груд. 2012

КИЇВ, 24 грудня 2012 року. Пріоритетним напрямком діяльності Федерації роботодавців медійної галузі (ФРМГ) у 2013 році стане захист національного виробника. Рада Федерації роботодавців медійної галузі на своєму засіданні визначила ключові задачі, на вирішенні яких організація зосередиться в наступному році.

Серед них: створення сприятливого податкового режиму роботи українських виробників телевізійної продукції, формування сучасних мереж розповсюдження друкованих ЗМІ та впорядкування функціонування ринку зовнішньої реклами.

«Вирішення цих першочергових питань дозволить створити умови для нормального розвитку національного медійного ринку. Наша задача – спільно з профільними органами влади зробити так, щоб українська медіагалузь була сильною, а її продукція – конкурентоспроможною», – сказала за підсумками засідання Голова Федерації роботодавців медійної галузі, заступник Голови Федерації роботодавців України Ганна Безлюдна.

Обговорюючи тему виробництва телевізійної продукції, Ганна Безлюдна відзначила, що українські телевізійні студії повинні займати провідні позиції на внутрішньому ринку.

Член президії ради ФРМГ, президент Українського медіа холдингу Борис Ложкін відзначив, що діюче законодавство не дозволяє видавцям розширювати мережу розповсюдження друкованих видань. «Регіональна влада часто не бачить різниці між кіоском з продажу алкогольних напоїв та цигарок і газетним кіоском. Між тим, Україна на порядок поступається західним країнам у накладах друкованих ЗМІ саме через слаборозвинену мережу розповсюдження видань», – відзначив президент Українського медіа холдингу.

Завданнями найближчого часу також стане боротьба з усіма видами інформаційного піратства, яке перешкоджає нормальній роботі медіа. Серед таких проблем було названо супутникові платформи, які працюють нелегально, та атаки на сайти інтернет-ЗМІ, які останнім часом стали все частішими.

Учасники засідання домовились, що найближчим часом буде сформовано робочі групи, які узагальнять пропозиції суб‘єктів медійного ринку та підготовлять конкретні пропозиції щодо необхідних змін, в тому числі на законодавчому рівні.

Планується, що на початку 2013 року ФРМГ проведе ряд зустрічей з керівництвом уряду України, профільного парламентського комітету, інших державних органів, від яких залежить робота медійної галузі.

Довідка.

Установчий з‘їзд Федерації роботодавців медійної галузі відбувся у жовтні 2012 року. ФРМГ об‘єднує та представляє інтереси власників телерадіокомпаній, видавничих, рекламних компаній, та підприємств, які займаються інформаційною діяльністю.

Головою Федерації роботодавців медійної галузі було обрано Заслуженого журналіста України, заступника Голови Федерації роботодавців України Ганну Безлюдну. До президії ФРМГ також увійшли президент Національної телекомпанії України Єгор Бенкендорф, президент Українського медіа холдингу Борис Ложкін, генеральний директор комунікаційного холдингу «Atlantic Group» Сергій Старицький та засновник інтернет-порталу «Прочерк» Сергій Томіленко.

«Федерація займається соціально-економічними питаннями діяльності медійних компаній. Наша робота спрямована на покращення фінансового стану компаній галузі. Для нас однаково важливо, щоб розвивались як телеканали, так і радіостанції, видавництва, Інетрнет-ЗМІ, рекламні агентства», – сказала під час установчого з‘їзду Голова Федерації роботодавців медійної галузі Ганна Безлюдна. Вона відзначила, що сьогодні в законодавстві медіа не визначені як самостійна галузь економіки. «Ми повинні сформувати та посилити медіа як галузь, тоді з нами будуть рахуватись. Медіа – це в першу чергу бізнес. Тільки економічно незалежні ЗМІ можуть бути по-справжньому вільними», – відзначила Ганна Безлюдна, виступаючи на установчому з‘їзді ФРМГ.