Керівництво Федерації роботодавців України провело зустріч з Міністром соціальної політики

22 січ. 2013

22 січня 2013 року в Федерації роботодавців України пройшла робоча зустріч з Міністром соціальної політики України Наталією Королевською.

Роботодавці підняли перед урядовцем ряд питань, які найбільше стримують розвиток економіки, заважають працювати бізнесу та створювати робочі місця. Вже не перший рік серед найболючіших для роботодавців проблем є переплата податку на прибуток. Найбільш страждають від цього  підприємства-експортери. Вони змушені платити наперед податок на прибуток, щоб отримати відшкодування ПДВ. При цьому складається просто таки абсурдна, на переконання Федерації роботодавців України, ситуація, коли держава не тільки надмірно вилучає сплачений податок на прибуток, а й має чималу заборгованість з відшкодування ПДВ. Ці питання неодноразово піднімались Федерацією роботодавців України, зокрема про необхідність їх вирішення на останньому з‘їзді ФРУ наголошував голова цієї організації Дмитро Фірташ.

Одним з першочергових для розвитку економіки питань залишається також і питання зниження єдиного соціального внеску на роботодавців, як мінімум до 20% від фонду оплати праці. Потребують реформування і соціальне страхування та система виплати пільгових пенсій за так званими списками 1 і 2. Крім цього, слід внести зміни до Закону України “Про зайнятість населення”, а також поновити роботу над змінами до трудового законодавства.

Без вирішення всіх цих питань, переконані в ФРУ, всі розмови про вихід бізнесу з тіні, ліквідацію дефіциту бюджету пенсійного фонду, створення нових робочих місць та скорочення безробіття просто не мають практичного сенсу.

В період економічної нестабільності в усьому світі роботодавці найпершими повинні бути включені в процеси формування та реалізації соціальної та економічної політики в державі. Тільки тоді, наголошують в Федерації роботодавців,  можна буде говорити про вирішення таких вже наболілих для всіх проблем, як подолання безробіття та забезпечення гідного і своєчасного соціального забезпечення.