ФРУ та Урядовий контактний центр будуть спільно реагувати на звернення підприємців

14 черв. 2013

КИЇВ, 14 червня 2013 року. Федерація роботодавців України та Урядовий контактний центр будуть спільно реагувати на звернення підприємців щодо діяльності органів виконавчої влади. Відповідну угоду про співробітництво у п‘ятницю в Києві підписали Генеральний директор Федерації роботодавців України Руслан Іллічов та директор Урядового контактного центру Валерій Плохій.

Підписана угода передбачає, що експерти Федерації роботодавців України отримуватимуть звернення підприємців, які надходять до Урядового контактного центру через гарячу лінію 0-800-507-309 чи через сайт ukc.gov.ua.

Генеральний директор ФРУ відзначив, що після обробки та аналізу отриманих звернень, ФРУ запропонує комплексне вирішення питань. Пропозиції щодо зміни законодавства ФРУ направлятиме на розгляд уряду України, а також Верховної Ради України через міжфракційне об‘єднання депутатів «За вітчизняних промисловців та підприємців – роботодавців України».

Валерій Плохій відзначив, що щороку Урядовий контактний центр отримує понад 400 тисяч звернень. «Ми будемо систематизувати інформацію про звернення громадян для того, щоб Федерація роботодавців України могла запропонувати рішення проблем, які виникають у підприємців», – сказав Валерій Плохій.

«Завдання Федерації роботодавців України – спростити ведення бізнесу, що в підсумку дасть можливість створити нові робочі місця», – сказав Руслан Іллічов. За його словами, сьогодні у ФРУ надходить велика кількість звернень стосовно діяльності державних органів, які мають право перевіряти роботу підприємців. Для зміни ситуації ФРУ створила Національний реєстр контролюючих органів.

Голова Федерації роботодавців України Дмитро Фірташ раніше заявив, що Національний реєстр контролюючих органів був представлений уряду України, і до кінця року ФРУ запропонує комплексне вирішення відносно скорочення кількості та повноважень контролюючих структур.

Довідка.

Урядовий контактний центр створено у 2009 році. Щоденно співробітники центру приймають близько 2-3 тисяч звернень громадян з усіх регіонів. На частину питань громадяни отримують відповіді під час спілкування з операторами контактного центру. Звернення, які вимагають з‘ясування, передаються до відповідних органів виконавчої влади протягом 10-15 хвилин. Письмові відповіді направляються заявникам протягом 5-30 днів.

Федерація роботодавців України об‘єднує близько 8500 підприємств, які створюють близько 70% ВВП України. На підприємствах-членах ФРУ працюють понад 5 мільйонів людей.