..

 

Як створити позитивний бренд роботодавців для робітників та подолати кадровий голод?

9 черв. 2008

Журнал «Діловий» провів круглий стіл «Як створити та убезпечити кадровий потенціал компанії. Досвід лідерів», в якому взяли участь представники Конфедерації роботодавців України, компаний Сан ІнБев, Макдональдс, Київстар, МТС, JTI, представники рекрутингових компаній та журналісти.

В рамках круглого столу були підняті питання загрозливого росту заробітної плати для конкурентоспроможності бізнесу, створення позитивного бренду роботодавця, і чи є він мотиваційним чинником для робітників, соціальної інфраструктури українських компаній.
 
Оксана Чопа, директор з виробництва компанії МакДональдс в Україні розповіла на прикладі бізнес-кейсів про мотивацію персоналу. Тему загрози переплаченого співробітника, і чи є це благо або загроза бізнесу підняла Алла Коняєва, менеджер психологічної служби «Анкор СВ» .

Під час круглого столу директор департаменту Конфедерації роботодавців Сергій Шуміхін зазначив, що останнім часом загострився дефіцит перш за все робітничих кадрів. Також він зауважив, що існуюча система підготовки робітників не відповідає ринку праці та очікуванням роботодавців, а через низький рівень престижності робітничих професій все менше випускників шкіл отримують робітничі професії.
 
Круглий стіл пройшов в обговоренні проблеми кадрового голоду працівників різних сфер та обміном позитивними практиками вирішення цієї проблеми.