Роботодавці пропонують діючи кроки до поліпшення професійної освіти в Україні

24 січ. 2017

На днях, за ініціативи Міністерства соціальної політики України, відбулася зустріч з соціальними партнерами та представниками громадянського суспільства, присвячена обговоренню проекту “Середньострокового плану пріоритетних дій Уряду до 2020 року”, в якій взяв участь Олексій Мірошниченко, Виконавчий Віце-Президент Конфедерації роботодавців України.

Під час зустрічі обговорювалися питання реальної картини ринку праці в Україні, тенденції, кроки майбутнього розвитку, проблеми професійної освіти та багато інших питань. О. Мірошниченко від імені Конфедерації роботодавців України надав декілька пропозицій з поглибленним обгрунтуванням від імені Конфедерації роботодавців України.

Особлива увага приверталася до професійної освіти в Україні, як самому гострому питанню ринку праці в Україні. Конфедерація запропонувала першим кроком розробити нормативно-правове забезпечення формування регіонального замовлення на підготовку робітничих кадрів, що дозволе формувати регіональні замовлення відповідно до потреб ринку праці, з обов'язковим залученням для цього роботодавців та інших зацікавлених партнерів. “Дефіцит є в області IT, в швейної промисловості, легкої промисловості, в сільському господарстві (комбайнери, трактористи), підприємствам потрібні кваліфіковані слюсарі і токарі. За минулий рік близько 300 тисяч держслужбовців, працівників правоохоронної органів, прокуратури, судів отримали повідомлення про звільнення. Яку роботу запропонувати колишньому судді - водієм трамвая? Тут є дуже велика проблема.. І її потрібно вирішити законодавчо”, - висловив свою думку Віце-Президент Конфедерації роботодавців України

В зв'язку з цим роботодавці вважають за необхідне акцентувати увагу Уряду на поліпшенні якості професійно-технічної освіти. Для цього треба розробити державні стандарти підготовки з конкретних професій та розробити порядок створення центрів оцінювання професійних кваліфікацій за професіями загальнодержавного значення, а також зміцнити систему підтвердження результатів неформального навчання за робітничими професіями, що дозволить додатково залучати осіб на ринок праці.