Порядок організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності потребує доопрацювання

15 лют. 2019

Міністерством соціальної політики України було надіслано до Конфедерації роботодавців України на опрацювання проект постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності».

Конфедерація роботодавців України підтримує ідею започаткування ведення електронного реєстру листків непрацездатності, що дозволить зробити процедуру видачі лікарняних прозорою і зменшити зловживання в цій сфері. Також, заслуговує на підтримку ведення електронного реєстру листків непрацездатності Пенсійним Фондом України.

В той же час, Конфедерація роботодавців України вважає за доцільне поєднати електронний реєстр листків непрацездатності з електронним реєстром пацієнтів, що започаткували Міністерство охорони здоров’я України та Національна служба здоров’я України, що дозволить сконцентрувати на одному інформаційному ресурсі всі дані про стан здоров’я, видачу лікарняних і т.п., а також започаткувати ведення реєстру рецептів в електронному вигляді, що дозволить зменшити зловживання, коли пацієнт не звертається за ліками при видачі лікарняного.

На погляд Конфедерації, доцільно переглянути практику компенсації роботодавцем 5 днів лікарняних і передати цю функцію Фонду соціального страхування України. Це значно покращить інвестиційний клімат і ведення бізнесу в Україні.

На думку Конфедерації, проект постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності» потребує суттєвого доопрацювання.




Теги: конфедерація роботодавців України , думка роботодавців