Представник Конфедерації роботодавців увійшов до Ради експертів ринку громадських комунікацій України

23 груд. 2008

Відбувся круглий стіл «Український PR у контексті глобальної економічної кризи:загрози та завдання розвитку». Захід був організований Українською лігою зі зв’язків із громадськістю (PR-Ліга), Київською школою PR-технологій та агенцією PR-Servise.
 
Експерти українського ринку громадських комунікацій дали комплексну оцінку стану галузі PR в Україні в ситуації глобальної кризи. За результатами проведеного круглого столу була сформована Експертна рада громадських комунікацій України до якої увійшов директор департаменту зі зв`язків з громадськістю та комунікаціям Конфедерації роботодавців Сергій Шуміхін.
 
Учасники круглого столу констатували, що глобальна фінансова та економічна криза ще до завершення 2008 р. негативно вплинула на якісні та кількісні показники українського ринку громадських комунікацій в Україні. Більш ніж на 50% відсотків скоротився попит на фахівців, мінімізовані чи ліквідовані корпоративні PR-бюджети, знизився  обсяг консалтингових послуг. При цьому є всі підстави  вважати, що у 2009 р. кількісні показники падіння ринку будуть ще вище.
 
Глобальні кризові явища підсилені причинами із української реальності. З одного боку, більшість керівників організацій недооцінюють можливості PR впливати на економіку конкретних компаній. С другого, багато PR-фахівців не вміють говорити з бізнесом  його мовою. Але одночасно проявляються і позитивні сигнали: зріс попит на послуги у сфері кризових комунікацій, посилилася увага замовників до якості послуг.
 
На основі оцінки ситуації на українському ринку громадських комунікацій Рада експертів сформулювала першочергові завдання PR-товариства України за умов кризи та заходи направлені на підвищення корпоративної відповідальності спеціалістів з громадських комунікацій та усіх публічних персон, думка яких значима для суспільства перед кризовими викликами українській державності.