26 березня 2009 року відбулася презентація результатів експертного опитування представників медіа і бізнесу з питань висвітлення соціальних проектів компаній у ЗМІ і соціальної відповідальності медіа

27 бер. 2009

26 березня 2009 року радник Конфедерації Р. Колишко взяв участь у круглому столі «Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) через призму ЗМІ», в рамках якого було презентовано і обговорено результати експертного опитування представників медіа і бізнесу з питань висвітлення соціальних проектів компаній у ЗМІ і соціальної відповідальності медіа.
В рамках дослідження були опитані представники 21 великої бізнес-компанії, які безпосередньо займаються впровадженням політики корпоративної соціальної відповідальності та 11 представників засобів масової інформації.

Підчас обговорення радником Конфедерації Р. Колишко було висловлено думку щодо того, що наразі спостерігається тенденція до віддалення розуміння корпоративної соціальної відповідальності ЗМІ та бізнесу. Але, таке віддалення можна подолати шляхом просвітницької діяльності, що частково здійснюється вітчизняними ЗМІ, та розробкою відповідних навчальних курсів та посібників із розуміння та реалізації корпоративної соціальної відповідальності.