Розвиток бізнес-партнерства для просування корпоративної соціальної відповідальності

29 бер. 2008

Бюро економічних і соціальних технологій "БЕСТ" за підтримки Фонд Конрада Аденауера, компанії "Систем Кепітал Менеджмент" та представництва ООН в Україні, 26 березня 2008 року, провели конференцію "Розвиток бізнес-партнерства для просування корпоративної соціальної відповідальності".
 
Конференція надала можливість обговорення ролі партнерства між компаніями з метою успішної реалізації соціально відповідальних стратегій.
 
У заході взяли участь Спеціаліст з координації ООН в Україні Рукен Текеш Калікусу, Народний депутат України, Почесний член дослідницького центру "БЕСТ" Ірина Акімова, директор з міжнародних зв’язків та відносин з інвесторами "Систем Кепітал Менеджмент" Джок Мендоза-Вілсон, директор програми Фонду Конрада Аденауера в Україні та представництва Фонду в м. Києві Ніко Ланге, а також представники Конфедерації роботодавців України та українські і міжнародні експерти з питань соціальної відповідальності бізнесу.
 
Під час першого пленарного засідання  були обговорені моделі та механізми співпраці між компаніями в сфері застосування принципів корпоративної соціальної відповідальності між компаніями різних розмірів, в тому числі співробітництво між компаніями-конкурентами. Фокусом другої пленарної сесії стали існуючі практики і можливості для мультинаціональних та великих українських компаній у просуванні принципів КСВ серед своїх постачальників та партнерів.
 
Зацікавленість учасників конференції викликала доповідь Джока Мендози-Вілсона, який серед партнерських проектів та програм, що проводить СКМ у сфері просування корпоративної соціальної відповідальності, зазначив ініціативи, направлені на співпрацю над проектом стандарту з соціальної відповідальності ISO 26000 разом з Консорціумом "Індустріальна група" та Конфедерацією роботодавців України.
 
З доповідями також виступили програмний менеджер Міжнародного Форуму Бізнес-Лідерів Eлена Корф (Великобританія), директор Фонду Олени Франчук "АНТИСНІД" Ольга Руднева, начальник департаменту зв’язків з громадськістю ТОВ «Астеліт» Life Оксана Рудюк та інші.
 
Досвідом втілення стратегій корпоративної соціальної відповідальності на своїх підприємствах поділились директор зі зв’язків з громадськістю "Кока-Кола Україна" Олеся Жулинська та PR менеджер "МЕТRО Cash and Carry Ukraine" Тетяна Бабенко, яка обгрунтовано та послідовно продемонструвала політику компанії щодо співпраці з постачальниками, зокрема, з малим та середнім бізнесом, в організації програм зайнятості та корпоративної соціальної відповідальності.
 

Конференція довела, що сьогодні компанії здебільшого розуміють необхідність просування соціальних цілей для забезпечення росту та стабільності їх діяльності, а ефективне партнерство між компаніями може сприяти розвитку КСВ шляхом подолання проблем, які є дуже складними для вирішення однією компанією самотужки.