Інтегрований PR в технології лобіювання корпоративних інтересів або як бізнесу впливати на ухвалення рішень державними органами

21 квіт. 2008

18-20 квітня 2008 року в Пущі-Водиці під Києвом був проведений традиційний Міжнародний Фестиваль суспільних комунікацій.  
 
Кожному дню фестивалю відповідав свій тематичний блок. За словами організатора фестивалю Андрія Ротовського, президента Української Ліги зі зв'язків з громадськістю, розділення виникло через спеціалізацію українського PR-ринку в цілому: «Розмова про все – це вчорашній день. Ми постаралися включити в програму фестивалю теми, які актуальні сьогодні». 
 
Так, перший день пройшов під егідою маркетингових комунікацій. З доповідями на прикладах реалізованих PR-проектів виступили 18 спікерів. 
 
Другий день був присвячений соціальним комунікаціям. Ростислав Курінько (головний редактор журналу «КСВ своїми руками») разом з Джоком Мендозой-Вілсоном (директор по міжнародних зв'язках і відносинах з інвесторами СКМ) пояснили, що таке економічний ефект від КСВ.
 
Сергій Шуміхин, директор департаменту зі зв'язків з громадськістю і комунікаціям Конфедерації роботодавців України зробив доповідь: «Інтегрований PR в технології лобіювання корпоративних інтересів». У доповіді на прикладі захисту інтересів членів Конфедерації роботодавців і Федерації металургів він продемонстрував, як бізнес за допомогою PR інструментів і використання можливостей організацій роботодавців може впливати на ухвалення рішень державними органами у сфері економіки. 
 
У третій фестивальний день керівники PR-відділів компаній ділилися досвідом внутрішньокорпоративних суспільних комунікацій. Спікери піднімали теми побудови гармонійних відносин усередині компанії, ефективності корпоративного видання, корпоративних блогів, управління корпоративним брендом. 
 
Всього ж за три дні Фестивалю учасники обговорили три ключові теми: маркетингові, соціальні і корпоративні суспільні комунікації і визначили тенденції, які істотно впливатимуть на ринок суспільних комунікацій в Україні найближчим часом.