..

 

Якою ми бачимо професійну освіту?

24 жовт. 2022

В пошуках відповідей на це питання 20 жовтня 2022р. пройшла IV Міжнародна науково-практична конференція «Професійна освіта в умовах сталого розвитку суспільства», організована Інститутом професійної освіти Національної академії педагогічних наук України.

Серед основних питань, що обговорювались під час конференції, зокрема, були питання сталого розвитку професійної освіти в умовах відновлення України, підвищення кваліфікації педагогічних працівників з метою забезпечення якості освіти, залучення соціальних партнерів до підготовки та механізми кооперації з закладами професійної освіти в будівельній галузі тощо.

З доповіддю про три основні складові професійної освіти майбутнього виступив Радник Конфедерації роботодавців України, Директор Інституту професійних кваліфікацій Родіон Колишко. На думку експерта основними трьома складовими конкурентоздатної професійної освіти України є її автономність, адаптивність та цифровізація. Зокрема в контексті цифровізації професійної освіти «Незважаючи на те, що про інформаційні технології в освіті активно говорять останні 3 роки, в цій царині ще надзвичайно багато роботи. Пандемія COVID-19 розпочала активну фазу дистанційної освіти, яка особливо актуальною стала у період війни. Крім технічного озброєння закладів на перше місце виступають такі речі як необхідні цифрові компетентності як учнів, так і педагогів, а також сучасний, професійний доступний цифровий освітній контент. В цій сфері ми тільки починаємо свої перші кроки, отже розвиток та поширення онлайн платформ з цифровим освітнім контентом для професійної освіти має стати одним з пріоритетних напрямів розвитку та інвестування національних та міжнародних донорів», - зазначив Родіон Колишко.



Теги: професійна освіта , Радник Конфедерації роботодавців , Родіон Колишко